Każda marka istniejąca na rynku powinna dać się błyskawicznie odróżnić od innych. Dlatego każdego dnia zajmujemy się budowaniem tożsamości rynkowej ubierając nasze marki w jak najciekawsze znaki tak, aby jak najwięcej znaczyły i jak najlepiej wyglądały. Na tym właśnie polega identyfikacja wizualna.
Celem nadrzędnym przy projektowaniu każdego znaku firmowego jest dla nas stworzenie sieci pozytywnych skojarzeń. Tworzymy znaki proste, ale wyposażone w silne emocje, które zamykamy w krzywych, kropkach i literach. Proste w swojej formie brzmieniowej i graficznej, dające się zapamiętać, posiadające indywidualny styl i charakter są pierwszym i najważniejszym komunikatem w komunikacji biznesowej z klientem.
Spójna i dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna daje marce:
Opracowywana przez nas Księga Identyfikacji Wizualnej skierowana do wszystkich, którzy biorą udział we wdrażaniu projektów z wykorzystaniem znaku firmowego zawiera:
Od pomysłów kreatywnych, przez wizualizację, do wdrożenia, tworzymy od nowa lub dokonujmy liftingu logotypów wraz z innymi atrybutami identyfikacji wizualnej, przygotowując materiały na potrzeby realizacji www, wizytówek, ulotek reklamowych i wszelkich materiałów drukowanych.