powrót
agencja interaktywna:
emocni.pl

User Experience

Do zaprojektowania dobrego produktu interaktywnego nie wystarczy wiedza o najnowszej technologii. Trzeba oprócz tego rozumieć, jak zachowa się człowiek mający wejść w interakcję z technologią. Przewidzieć co czuje, co myśli, w jaki sposób podejmuje decyzje i co jest motywacją jego działania. Właśnie w oparciu o taką wiedzę nasza agencja projektuje wszystkie nowe usługi i związane z nimi funkcjonalności.

 

W ramach projektowania, na każdym z etapów tworzenia cyfrowego produktu lub usługi oraz projektowania interakcji człowieka z komputerem, najważniejszym dla nas punktem odniesienia jest użytkownik, jego wymagania, potrzeby, umiejętności oraz ograniczenia. Nasz główny wysiłek skierowany jest na wykreowanie jak największej liczby pomysłów dotyczących wartości proponowanej konsumentowi, sposobu jej dostarczenia oraz modelu stojącego za płatnościami.

 

user-experience.jpgMożna więc powiedzieć, że projektowanie usług to dla nas dziedzina oparta na budowaniu koncepcji rozwiązań, wizualizowaniu potrzebnych zmian oraz prototypowaniu przyszłych możliwości. W swoich działaniach wykorzystujemy kombinację złożoną z nowych technologii, psychologii, zarządzania, modeli biznesowych, usability i design.

Celem naszej agencji w odróżnieniu  od UX rozumianego wprost jako projektowanie pojedynczych touchpointów czy interfejsów jest przede wszystkim dążenie do tworzenia rozwiązań unikalnych i atrakcyjnych w szerszym, również w marketingowym i biznesowym kontekście. Tak jak nie można bowiem planować komunikacji marketingowej bez koordynacji wielu mediów, tak samo nie należy projektować produktów w odizolowaniu od rynkowych i społecznych okoliczności.

Aby osiągać idealne user experience łączymy więc ze sobą wszystkie kompetencje online i offline a nasi specjaliści wykraczają poza czysto webowe elementy projektując swoisty „multi-channel experiences”. Warto przy tym dodać, że znajomość fundamentów wielu modeli biznesowych pozwala nam już na etapie projektowania weryfikować, czy możliwe jest ograniczenie kosztów projektu oraz czy dane rozwiązanie potrzebuje biznesowej lub logistycznej optymalizacji.

W ramach planowania i tworzenia usług analizujemy wszystkie potrzeby organizacji oraz potrzeby użytkowników a w skład naszych działań na rzecz projektu wchodzą :

PLANOWANIE

  • analiza potrzeb
  • analiza statystyk
  • benchmarking
  • analiza konkurencji
  • scenariusze użycia

 

PROJEKTOWANIE

  • prototypowanie
  • badania z użytkownikami


WDROŻENIE

  • testy
  • modyfikacje potestowe


UTRZYMANIE

  • bieżący monitoring

 

Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij