powrót
agencja interaktywna:
emocni.pl

Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Efektywne utrzymywanie lojalności klientów podobnie jak nieustanne zdobywanie nowych, wymaga od przedsiębiorcy wielu działań. Zacząć jednak należy od najważniejszego, na którym opiera się cała reszta - ukształtowaniu tożsamości własnej marki (wizerunek marki). Tylko w ten sposób można nadać pożądany zbiór cech i wartości proponowanym produktom bądź usługom, zapewniając sobie tym samym trafność oferty.

Wizerunek marki

Czym więc jest marka?
Mówiąc w dużym skrócie, stanowi ona symboliczne odzwierciedlenie pewnego zbioru cech i wartości z którymi firma chce być kojarzona. Stoi za nią pewna obietnica otrzymania wraz z zakupem czegoś więcej niż tylko samego produktu. Upraszczając, nie liczy się tylko to co kupujemy ale również to jak i gdzie kupujemy oraz jakie uczucie towarzyszy dokonywaniu przez nas wyboru.


Wizerunek marki przerzuca więc swoją osobowość na produkty bądź usługi oferowane przez firmę sprawiając, że wyraźniej klaruje się grupa docelowych odbiorców oraz zwiększone zostaje prawdopodobieństwo trafienia z ofertą w pożądane miejsce.


Można więc powiedzieć, że marka to symboliczne odzwierciedlenie wartości firmy, a co za tym idzie także proponowanych przez nią produktów bądź usług. Dzięki tym wartościom kreuje ona swoją osobowość odróżniając się nią od konkurencji.

 


Wykreowanie wyróżniającej się na rynku osobowości marki
Wizerunek marki, a co za tym idzie jej osobowość  zaczynamy od tworzenia historii dookoła niej. Nie oferujemy konsumentom usług bądź produktów lecz świat przeżyć z nimi związany. Obrazujemy to w jaki sposób ten, kto polubi markę zyska pakiet dodatkowych wartości. Jakość najnowszych technologii połączona z najlepszym designem.

E-SKLEP
Współczesny handel niemalże całkowicie opanował świat Internetu. Nikogo już dzisiaj nie zachwyca sam fakt możliwości zakupu poprzez jedno kliknięcie, czy dostawy do domu w 24h. W codziennych zakupach i wizytach online zaczyna się liczyć marka.

Jak wygląda witryna?
Jaką jakość sobą reprezentuje?
Czy posiada modny design?
Czy wzbudza zaufanie?
Jakiej jakości materiały prezentuje?
Czy ma coś ciekawego do opowiedzenia?

Te tematy są obecnie tak samo ważne jak oferta produktowa. Można powiedzieć, że jakościowy wizerunek stał się obecnie swoistą akcją reklamową oferującą swoim konsumentom możliwość dokończenia myśli: „kupuję tu więc jestem taki jak to miejsce, które mnie określa”


WWW
Właściwie dobrana strona internetowa jest jak dobrze dopasowane i stosowne do okoliczności ubranie. Mówi o marce „jestem kreatywny”, „jestem classic” lub „jestem luzakiem”. Dobrze aby nigdy nie powiedziała „właściwie nie wiem jaki jestem”.

Jeżeli więc szukasz pomysłu na swoją tożsamość w sieci, wybierz przede wszystkim taką ofertę, która na pewno nie będzie nudna.

Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij