Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Każda marka istniejąca na rynku powinna dać się błyskawicznie odróżnić od innych. Dlatego każdego dnia zajmujemy się budowaniem tożsamości rynkowej ubierając nasze marki w jak najciekawsze znaki tak, aby jak najwięcej znaczyły i jak najlepiej wyglądały. Na tym właśnie polega identyfikacja wizualna . Celem nadrzędnym przy projektowaniu każdego znaku firmowego jest dla nas stworzenie sieci pozytywnych skojarzeń. Tworzymy znaki proste, ale wyposażone w silne emocje, które zamykamy w krzywych, kropkach i literach. Proste w swojej formie brzmieniowej i graficznej,...
agencja interaktywna: Emocni.pl, zespół kreacji & strategii Kreacja & strategia
Reklama internetowa

Reklama internetowa

Przyglądając się zmianom w dziedzinie komunikacji wizualnej na świecie z łatwością można dostrzec, że nowe technologie silnie oddziałują na wszystkie dostępne formy komunikacji, w tym również na formy komunikacji reklamowej. Projekt graficzny musi się zatem mierzyć z coraz to nowymi, większymi wyzwaniami. Żyjemy w świecie, w którym obraz stał się równorzędnym partnerem dla słowa, a grafika od dawna nie jest już tylko ilustracją dla treści, ale treścią samą w sobie. W świecie, w którym komunikat, by trafić do odbiorcy, musi dawać od siebie coś więcej niż...
agencja interaktywna: Emocni.pl Kreacja & strategia
Kreacja i strategia

Kreacja i strategia

Unikamy nudy z podobnym entuzjazmem co złowieszczego słowa „kompromis”. W katalogu pod hasłem Internet widnieje 2.850 firm opisanych jako „projektowanie stron”. Jak się wśród nich wyróżnić, jak zaistnieć, jak przekonać do siebie i swojej pracy innych?   Każda firma powinna mieć swoją filozofię. Cel, który jej przyświeca. Naszą jest przekonanie, że ważniejsze od tego co robimy jest to czego nie robimy. A nie robimy rzeczy, na których znamy się mało lub bardzo mało.          ...
agencja interaktywna: Emocni.pl, zespół kreacji & strategii Kreacja & strategia
Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij