Kim jesteśmy

Kim jesteśmy

Jesteśmy agencją marketingu zintegrowanego łączącą w sobie kompetencje online i offline. Jak wskazuje nasza nazwa emocni - czujemy się mocni we wszystkim co dotyczy naszej e-pracy oraz wkładamy emocje we wszystkie nasze działania.   W pracy wykorzystujemy całą swoją wiedzę o Internecie, wieloletnie doświadczenie i szerokie, biznesowe know-how pomagając naszym Klientom w szybkim osiąganiu przyjętych rezultatów. Działamy kompleksowo dobierając najskuteczniejsze narzędzia i kanały promocji zależnie...
agencja interaktywna: emocni.pl Kreacje i strategia
Kreacja i strategia

Kreacja i strategia

Unikamy nudy z podobnym entuzjazmem co złowieszczego słowa „kompromis”. W katalogu pod hasłem Internet widnieje 2.850 firm opisanych jako „projektowanie stron”. Jak się wśród nich wyróżnić, jak zaistnieć, jak przekonać do siebie i swojej pracy innych?   Każda firma powinna mieć swoją filozofię. Cel, który jej przyświeca. Naszą jest przekonanie, że ważniejsze od tego co robimy jest to czego nie robimy. A nie robimy rzeczy,...
agencja interaktywna: Emocni.pl, zespół kreacji & strategii Kreacja & strategia
EGB.Finanse - narzędzie interaktywne

EGB.Finanse - narzędzie interaktywne

  REFERENCJE dla spółek z grupy Emocni i Emocni.pl sp. z o.o.   Potwierdzamy, że spółki z grupy Emocni i Emocni.pl sp. z o.o. we współpracy z nami zrealizowały w 2011 roku zaawansowany projekt polegający na stworzeniu elektronicznego systemu windykacji. W efekcie powstał serwis, za pośrednictwem którego przedsiębiorcy mają możliwość samodzielnego planowania działań windykacyjnych w określonym przez siebie czasie i budżecie, a także dokonywania...
agencja interaktywna: emocni.pl - projektowanie usług Nasze referencje
Strony i sklepy internetowe

Strony i sklepy internetowe

W dzisiejszych czasach o pierwszym wrażeniu przeważnie decyduje wygląd, zwłaszcza w przypadku serwisów będących wizerunkową wizytówką dla firm i marek.   Jakie serwisy spotykane są zatem w sieci najczęściej? Wydaje się, że sporo jest wśród nich takich jakich nie powinna posiadać Twoja firma. Współczesne firmy bowiem zważywszy na ogromną, rynkową konkurencję powinny wykazywać się przede wszystkim pomysłowością i oryginalnością, która wyróżni je w tłumie....
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Aplikacje internetowe - przykładowe wdrożenia

Aplikacje internetowe - przykładowe wdrożenia

PLATFORMA WSPIERAJĄCA I OBSŁUGUJĄCA PROGRAMY LOJALNOŚCIOWY TYPU B2C W skład platformy wchodzi 6 głównych modułów pozwalających na pełną obsługę programu oraz kilka mniejszych narzędzi, które ułatwiają codzienną moderację programu. Główne moduły to: uczestnicy – moduł gromadzi i segmentuje dane uczestników programu, pozwala na ich rejestrację, autoryzację. sposób przechowywania danych osobowych spełnia wszystkie wymogi GIODO. katalog nagród – moduł pozwala...
agencja interaktywna: Emocni.pl Oferta
Media społecznościowe

Media społecznościowe

Dążąc do zwiększenia efektywności sprzedaży w obecnej rzeczywistości tak nierozerwalnie już powiązanej ze światem Internetu i gwałtownym rozwojem sieci społecznościowych, rynek na którym odbywają się wszystkie procesy biznesowe nie mógł zareagować inaczej niż uznać, że ten szczegółowo opisany i powszechnie dostępny zbiór konsumentów, stanowi  wręcz perfekcyjne miejsce dla przekazów reklamowych.   Można powiedzieć, że media społecznościowe,...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Content Marketing

Content Marketing

Content is The King   Rok 2014 należał będzie do branded contentu, czyli komunikacji marketingowej, w której nie mówi się wprost o produkcie ale koncentruje się na tworzeniu angażujących dla użytkownika treści. Aż 70% konsumentów preferuje dowiadywanie się o produkcie i firmie z artykułów a nie ze standardowej reklamy czy reklamy internetowej.  Oferując w swoich usługach działania content marketingowe nie tylko zbliżamy...
agencja interaktywna: Emocni.pl Content Marketing
Reklama internetowa

Reklama internetowa

Przyglądając się zmianom w dziedzinie komunikacji wizualnej na świecie z łatwością można dostrzec, że nowe technologie silnie oddziałują na wszystkie dostępne formy komunikacji, w tym również na formy komunikacji reklamowej. Projekt graficzny musi się zatem mierzyć z coraz to nowymi, większymi wyzwaniami. Żyjemy w świecie, w którym obraz stał się równorzędnym partnerem dla słowa, a grafika od dawna nie jest już tylko ilustracją dla treści, ale treścią...
agencja interaktywna: Emocni.pl Kreacja & strategia
InterCars - obsługa relacji inwestorskich

InterCars - obsługa relacji inwestorskich

Z przyjemnością potwierdzam, że w ramach realizowanej od lutego 2013 roku współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Emocni.pl w zakresie obsługi Relacji Inwestorskich spółki Inter Cars S.A., Agencja Emocni.pl przygotowała i z sukcesem uruchomiła poświęcony Relacjom Inwestorskim serwis internetowy wyposażony w osobną wersję mobilną oraz liczne, innowacyjne i interaktywne narzędzia wspierające. Obecnie, w ramach stałej, realizowanej współpracy z Grupą Inter Cars S.A. Agencja Emocni.pl odpowiada...
agencja interaktywna: Emocni.pl - zespół Relacji Inwestorskich Nasze referencje
User Experience

User Experience

Do zaprojektowania dobrego produktu interaktywnego nie wystarczy wiedza o najnowszej technologii. Trzeba oprócz tego rozumieć, jak zachowa się człowiek mający wejść w interakcję z technologią. Przewidzieć co czuje, co myśli, w jaki sposób podejmuje decyzje i co jest motywacją jego działania. Właśnie w oparciu o taką wiedzę nasza agencja projektuje wszystkie nowe usługi i związane z nimi funkcjonalności.   W ramach projektowania, na każdym z etapów tworzenia...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Efektywne utrzymywanie lojalności klientów podobnie jak nieustanne zdobywanie nowych, wymaga od przedsiębiorcy wielu działań. Zacząć jednak należy od najważniejszego, na którym opiera się cała reszta - ukształtowaniu tożsamości własnej marki (wizerunek marki). Tylko w ten sposób można nadać pożądany zbiór cech i wartości proponowanym produktom bądź usługom, zapewniając sobie tym samym trafność oferty. Czym więc jest marka? Mówiąc w dużym skrócie, stanowi ona symboliczne...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Kreator kart katalogowych

Kreator kart katalogowych

Każda firma produkcyjna i dystrybucyjna wcześniej czy później staje przed koniecznością przygotowania katalogu zestawiającego produkty przez nią oferowane. Im więcej produktów firma ma w swoim asortymencie i im bardziej rozwija swoją działalność, tym więcej czasu i pracy zespołu trzeba poświęca na zebranie, uporządkowanie i redakcję materiałów pozwalających taki folder najpierw zaprojektować, a później wypełnić treścią. Powszechnie stosowana metoda przesyłania wszystkich materiałów...
agencja interaktywna: Emocni.pl - projektowanie usług Oferta
Aplikacje internetowe

Aplikacje internetowe

Na rynku dostępnych jest wiele gotowych aplikacji i rozwiązań internetowych wspierających wybrane procesy biznesowe. Jednak większość firm szuka oprogramowania, które spełni wszystkie jej potrzeby i wymagania. Oczekuje indywidualnego podejścia i precyzyjnego dostosowania rozwiązań do specyfiki swojej pracy.   Jako agencja interaktywna doskonale rozumiemy potrzeby Klientów i korzystając z wieloletniego doświadczenia naszego zespołu oferujemy dedykowane apilkacje webowe, które wspierają działalność naszych...
agencja interaktywna: Emocni.pl - projektowanie usług Oferta
User Experience – doświadczenia i emocje

User Experience – doświadczenia i emocje

W jednym z poprzednich wpisów na blogu wyjaśniliśmy podstawy user experience (w skrócie UX) i jego ogromne znaczenie w każdym projekcie (nie tylko internetowym). Szeroki odzew z Waszej strony i liczne zapytania ze strony Klientów skłoniły nas do pogłębienia tematu i szczegółowego wyjaśnienia, jakie znaczenie UX odgrywa już na etapie realizacji i wdrażania internetowych rozwiązań. Najpierw przypomnijmy, że  user experience to po prostu wszystkie aspekty...
agencja interaktywna: Emocni.pl - zespół User Experience User Experience
Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij