Kim jesteśmy

Kim jesteśmy

Jesteśmy agencją marketingu zintegrowanego łączącą w sobie kompetencje online i offline. Jak wskazuje nasza nazwa emocni - czujemy się mocni we wszystkim co dotyczy naszej e-pracy oraz wkładamy emocje we wszystkie nasze działania.   W pracy wykorzystujemy całą swoją wiedzę o Internecie, wieloletnie doświadczenie i szerokie, biznesowe know-how pomagając naszym Klientom w szybkim osiąganiu przyjętych rezultatów. Działamy kompleksowo dobierając najskuteczniejsze narzędzia i kanały promocji zależnie...
agencja interaktywna: emocni.pl Kreacje i strategia
Relacje inwestorskie

Relacje inwestorskie

Mając świadomość jak bardzo dobra komunikacja z inwestorami pomaga w optymalnej budowie struktury akcjonariatu i trwale podnosi wartość Spółki w oczach rynku i inwestorów, jako agencja oferujemy kompleksowy program obsługi relacji inwestorskich dedykowany spółkom notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i alternatywnym rynku NewConnect.   W ramach programu "Relacje inwestorskie" pomagamy spółkom w profesjonalnej organizacji i oprawie komunikacji...
agencja interaktywna: emocni.pl Relacje inwestorskie
Prezentacje na zamówienie – to nasza specjalność

Prezentacje na zamówienie – to nasza specjalność

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu nowoczesnych prezentacji multimedialnych dla międzynarodowych korporacji, start up-ów, a także małych, średnich i dużych firm.   # projesjonalna prezentacja multimedialna Specjalizujemy się w tworzeniu ciekawych prezentacji nie tylko estetycznych, ale przede wszystkim skutecznych. Naszym Partnerom gwarantujemy wartki i dynamiczny przekaz multimedialny, który wywoła u odbiorców określony cel: sprzedaż, perswazję, inspiracje.  ...
dodane Oferta
EGB.Investments - projekty internetowe, relacje inwestorskie

EGB.Investments - projekty internetowe, relacje inwestorskie

  REFERENCJE dla spółek z grupy Emocni i Emocni.pl Sp. z o.o.   Potwierdzamy, że agencja interaktywna Emocni jest naszym kluczowym partnerem, wspierającym nas w realizacji zaawansowanych projektów internetowych, a także w działaniach marketingowych mających na celu rozwijanie wizerunku marki. W 2010 roku agencja Emocni zaprojektowała i wykonała na zlecenie EGB Investments S.A. oficjalną stronę internetową dostępną pod adresem www.egb.pl. Jako że strona jest...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
EGB.Finanse - narzędzie interaktywne

EGB.Finanse - narzędzie interaktywne

  REFERENCJE dla spółek z grupy Emocni i Emocni.pl sp. z o.o.   Potwierdzamy, że spółki z grupy Emocni i Emocni.pl sp. z o.o. we współpracy z nami zrealizowały w 2011 roku zaawansowany projekt polegający na stworzeniu elektronicznego systemu windykacji. W efekcie powstał serwis, za pośrednictwem którego przedsiębiorcy mają możliwość samodzielnego planowania działań windykacyjnych w określonym przez siebie czasie i budżecie, a także dokonywania...
agencja interaktywna: emocni.pl - projektowanie usług Nasze referencje
iMET - projekt internetowy

iMET - projekt internetowy

Na zlecenie amerykańskiego uniwersytetu w Harvardzie, w kooperacji z zagranicznymi firmami stworzyliśmy system do walki i zapobieganiu nałogom dla studentów i młodzieży. Program powstał przy wsparciu “Center for Adolescent Substance Abuse Research at Children's Hospital ” w Bostonie. W systemie uwzględniono wszystkie możliwe typy nałogów zarówno te psychiczne, fizyczne oraz pozostałe (cokolwiek co powoduje u człowieka niezdrowe przyzwyczajenia)     REFERENCJE...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
FujiFilm - serwis internetowy, Warszawa

FujiFilm - serwis internetowy, Warszawa

Jest to serwis internetowy zrealizowany na potrzeby FujiFilm (Warszawa) – w celu przeprowadzenia konkursu – znajduje się pod adresem: podgladaj.com. Zakres obejmował prezentację sześciu aparatów FujiFilm dostępną dla wszystkich Internautów w postaci witryny www. Dodatkowym elementem był panel administracyjny.   List referencyjny Firma FujiFilm Polska miała przyjemność współpracować z firmą nonstop studio przy realizacji strony internetowej konkursu fotograficznego. Strona www stanowiła...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
System Zarządzania Treścią - CMS

System Zarządzania Treścią - CMS

Rozbudowana wersja naszego autorskiego systemu CMS do samodzielnego zarządzania treścią strony internetowej jest już do wykorzystania we wszystkich naszych serwisach i portalach. Dzięki niemu administrator strony może ją m.in. szybko zaktualizować, wysyłać newslettery do swoich klientów, dodawać kolejne zakładki  w menu, zarządzać zamówieniami (w przypadku sklepów internetowych). Nasz system zarządzania treścią serwisów internetowych daje do dyspozycji szeroki zakres funkcjonalności,...
agencja interaktywna: Emocni.pl Oferta
InterCars - obsługa relacji inwestorskich

InterCars - obsługa relacji inwestorskich

Z przyjemnością potwierdzam, że w ramach realizowanej od lutego 2013 roku współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Emocni.pl w zakresie obsługi Relacji Inwestorskich spółki Inter Cars S.A., Agencja Emocni.pl przygotowała i z sukcesem uruchomiła poświęcony Relacjom Inwestorskim serwis internetowy wyposażony w osobną wersję mobilną oraz liczne, innowacyjne i interaktywne narzędzia wspierające. Obecnie, w ramach stałej, realizowanej współpracy z Grupą Inter Cars S.A. Agencja Emocni.pl odpowiada...
agencja interaktywna: Emocni.pl - zespół Relacji Inwestorskich Nasze referencje
Citigram - multiserwis

Citigram - multiserwis

  REFERENCJE = Informujemy, że efektem tegorocznej współpracy z agencją interaktywną Emocni.pl było uruchomienie zarządzanej z jednego systemu CMS grupy serwisów tematycznych na krajowych i międzynarodowych domenach. Opierając się o wcześniejsze doświadczenie w realizacji wspólnych projektów powierzyliśmy agencji pełne przygotowanie systemu. Tak jak przy każdym wcześniejszym projekcie, tak i teraz otrzymaliśmy cenne wsparcie merytoryczne i techniczne zarówno...
agencja interaktywna: emocni.pl - projektowanie usług Nasze referencje
Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij