Media społecznościowe

Media społecznościowe

Dążąc do zwiększenia efektywności sprzedaży w obecnej rzeczywistości tak nierozerwalnie już powiązanej ze światem Internetu i gwałtownym rozwojem sieci społecznościowych, rynek na którym odbywają się wszystkie procesy biznesowe nie mógł zareagować inaczej niż uznać, że ten szczegółowo opisany i powszechnie dostępny zbiór konsumentów, stanowi  wręcz perfekcyjne miejsce dla przekazów reklamowych.   Można powiedzieć, że media społecznościowe,...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Content Marketing

Content Marketing

Content is The King   Rok 2014 należał będzie do branded contentu, czyli komunikacji marketingowej, w której nie mówi się wprost o produkcie ale koncentruje się na tworzeniu angażujących dla użytkownika treści. Aż 70% konsumentów preferuje dowiadywanie się o produkcie i firmie z artykułów a nie ze standardowej reklamy czy reklamy internetowej.  Oferując w swoich usługach działania content marketingowe nie tylko zbliżamy...
agencja interaktywna: Emocni.pl Content Marketing
Reklama internetowa

Reklama internetowa

Przyglądając się zmianom w dziedzinie komunikacji wizualnej na świecie z łatwością można dostrzec, że nowe technologie silnie oddziałują na wszystkie dostępne formy komunikacji, w tym również na formy komunikacji reklamowej. Projekt graficzny musi się zatem mierzyć z coraz to nowymi, większymi wyzwaniami. Żyjemy w świecie, w którym obraz stał się równorzędnym partnerem dla słowa, a grafika od dawna nie jest już tylko ilustracją dla treści, ale treścią...
agencja interaktywna: Emocni.pl Kreacja & strategia
Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Efektywne utrzymywanie lojalności klientów podobnie jak nieustanne zdobywanie nowych, wymaga od przedsiębiorcy wielu działań. Zacząć jednak należy od najważniejszego, na którym opiera się cała reszta - ukształtowaniu tożsamości własnej marki (wizerunek marki). Tylko w ten sposób można nadać pożądany zbiór cech i wartości proponowanym produktom bądź usługom, zapewniając sobie tym samym trafność oferty. Czym więc jest marka? Mówiąc w dużym skrócie, stanowi ona symboliczne...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
PLA (Product Listing Ads) czyli kolejna reklamowa propozycja Google

PLA (Product Listing Ads) czyli kolejna reklamowa propozycja Google

Według szacunków ponad 30% ruchu na naszych stronach internetowych generuje Google. Wielki Brat, jak mówi się o największej wyszukiwarce świata, każdego dnia wspiera oglądalność serwisów www, a dzięki temu przyczynia się do nawiązywania biznesowych kontaktów i generowania transakcji online.   Warto więc zauważyć, że kilka tygodni temu Google wprowadził nową formę reklam wyświetlanych w prawym górnym rogu wyników wyszukiwania. Product Listing Ads (w skrócie...
agencja interaktywna: Emocni.pl E-marketing
Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij