Dane tabelaryczne
Ogólny opis narzędzia
Moduł danych tabelarycznych pozwala na prezentację informacji w formie tabel. Został przygotowany głównie z myślą o danych finansowych i zestawieniach typu bilans czy rachunek zysków i strat, jednak z powodzeniem może służyć również do przedstawiania statystyk sprzedaży, wydajności pracowników, godzin aktywności, prostych harmonogramów itd.
Funkcjonalności
- Prezentacja tabel na stronie www
- Import danych z tabel przygotowanych w Excelu (dla nowych i aktualizowanych tabel)
- Filtrowanie danych wyświetlanych w tabelach - możliwość ukrycia wybranych wierszy / kolumn
- Sortowanie danych wyświetlanych w tabelach - możliwość przesuwania wierszy / kolumn
- Eksport danych prezentowanych w tabelach – możliwość pobrania prezentowanych danych do pliku w formacie PDF, XLS, XLSX (popularne plik Excela), CSV
- Dostępność danych z tabel dla wyszukiwarki w serwisie internetowym
- Dostępność danych z tabel dla wyszukiwarek typu Google.pl
- Wielojęzyczny interfejs tabel
- Opcjonalnie import danych z zewnętrznego kanału RSS
- Zapis danych w formule pozwalającej na połączenie z narzędziem Wykresów interaktywnych
Dodatkowo
- Obsługa tzw. komórek scalonych
- Obsługa formatowania komórek przygotowanego w Excelu (pogrubienie, pochylenie itp.)
- Obsługa różnych formatów danych obsługiwanych w Excelu - ogólne, liczbowe, walutowe, data
- Możliwość jednoczesnego wyświetlenia tej samej tabeli w wielu miejscach na stronie
- Legenda opisująca dane prezentowane w tabeli
- Jednoczesny import danych z wielu arkuszy Excela
- Podgląd generowanej tabeli bezpośrednio w CMSie
- Kilka predefiniowanych szablonów graficznych dostosowujących wygląd tabeli do podstrony, na której jest prezentowana
Zalety dla Administratora
- Oszczędność czasu
- Dane, na których pracujesz w Excelu, będziesz mógł bezpośrednio zaimportować do tabel wyświetlanych na stronie internetowej (nawet kilka arkuszy jednocześnie!)
- Moduł danych tabelarycznych zapewnia pełne formatowanie tabel i ułożeniu kodu HTML, więc przy każdej średniej i dużej tabeli zyskasz przynajmniej godzinę, którą do tej pory poświęcałeś na sformatowanie ich wyglądu
- Osoby zainteresowane (Twoi współpracownicy, analitycy, dziennikarze, inwestorzy) będą mogli samodzielnie pobrać wszystkie dane prezentowane na stronie – nie będziesz musiał ponownie przygotowywać i rozsyłać mailami zestawień, które już raz udostępniłeś na stronie
- Każdy użytkownik będzie mógł pobrać wszystkie jak i wybrane dane – już nie będzie potrzeby przygotowywania indywidualnych raportów i podsumowań
- Raz zaimportowane dane w każdej chwili prostym importem będziesz mógł uaktualnić, a narzędzie Tabel automatycznie podmieni je we wszystkich miejscach, w których są wyświetlane – oszczędzisz zatem mnóstwo czasu na edycję i rozbudowę tabel
- Ułatwienie pracy
- Wszystkie tabele w module od razu są sformatowane w HTMLu, więc osoba odpowiedzialna za aktualizację danych na Twojej stronie nie musi znać tajników znaczników tego języka (table, td, tr itp.)
- Oszczędność pieniędzy
- Oszczędność czasu to zawsze oszczędność pieniędzy
- Dodatkowo moduł tabel umie komunikować się z zewnętrznymi źródłami RSS, więc po wskazaniu takowego nie będzie potrzeby budowy nowych rozwiązań czy też ręcznego uzupełniania danych
- Nie będzie potrzeby zlecania formatowania danych do zewnętrznych podwykonawców (nawet osoba nie znająca HTMLa będzie mogła z powodzeniem wprowadzać dane do tabel)
Zalety dla Użytkownika
- Szybkość pozyskiwania danych – użytkownik bezpośrednio ze strony pobiera interesujące go informacje, nie musi kontaktować się z przedstawicielem firmy i oczekiwać na mailową odpowiedź
- Łatwy dostęp do danych – dane z tabel indeksowane są przez wyszukiwarki
- Dostępność danych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – dane dostępne są bezpośrednio na stronie internetowej, do ich pobrania wystarczy dostęp do Internetu
- Indywidualne dopasowanie pobieranych danych – możliwość wyświetlenia dowolnego, nawet wąskiego, interesującego użytkownika przedziału danych (dzięki filtrowaniu i sortowaniu informacji każdy może pobrać jedynie wycinek danych, który go aktualnie interesuje)
- Aktualność danych – wszystkie dane w tabelach aktualizowane są automatycznie po zaimportowaniu nowego pliku Excela, więc utrzymanie aktualności danych staje się przyjemnością
- Ułatwienie pracy – możliwość pobrania ze strony interesujących danych w edytowalnym pliku i w dogodnym dla siebie formacie (csv, xls, pdf)
Czy wiesz, że? Zastosowania dodatkowe Dane tabelaryczne mogą zostać uruchomione jako część intranetu, czyli serwisu dostępnego wyłącznie dla pracowników Twojej firmy. Wówczas tabele będą stanowiły część bazy wiedzy i pozwolą nie tylko na dużą oszczędność czasu, ale pomogą również w lepszym przepływie informacji co pozytywnie wpłynie na organizację pracy całej firmy. Interaktywne tabele często wspierają pracę zespołów prowadzących Relacje Inwestorskie spółek giełdowych - umożliwiaja czytelną prezentację zaawansowanych danych finansowych na stronie internetowej.
Jeden PDF
Ogólny opis narzędzia
Moduł Jeden PDF pozwala wygenerowanie pliku PDF zawierającego wybrane materiały ze strony www. Użytkownik podczas przeglądania serwisu internetowego zaznacza artykuły, które chce pobrać (dodaje poszczególne treści do pliku niczym produkty do koszyka w sklepie internetowym), a kiedy uzna, że skompletował już wszystkie ważne dla niego dane, „zamawia” wygenerowanie pliku. Wówczas narzędzie Jednego PDFa automatycznie do wskazanych przez użytkownika materiałów dodaje oprawę graficzną, zapewnia zgodność dokumentu z identyfikacją firmy i udostępnia link, pod którym znajduje się gotowy do ściągnięcia plik.
Funkcjonalności główne
- Generowanie pliku PDF z wybranych materiałów ze strony internetowej
- Generowanie pliku PDF dostosowanego do wersji językowej wyświetlanej przez użytkownika
- Wielojęzyczny interfejs narzędzia
- Drukowanie zawartości strony oraz wygenerowanego pliku PDF
- Zarządzanie treścią dostępną dla Jednego PDFa (Administrator decyduje, które z treści na stronie będą dostępne dla narzędzi Jeden PDF)
- Powiadomienie użytkownika o gotowym do pobrania pliku PDF (generowanie obszernych plików PDF może zająć kilkanaście i więcej minut – dbając o użytkownika narzędzie udostępnia powiadomienia, które wysyłane są na adres e-mail użytkownika, jak tylko zamówiony plik PDF będzie gotowy do pobrania)
- Optymalizacja operacji generowania plików
- Oprawa graficzna pliku PDF zgodna z identyfikacją firmy
Dodatkowo
- Automatycznie tworzony spis treści
- Karty przekładkowe dzielące poszczególne części / rozdziały
- Możliwość dołączenia do każdego pobieranego dokumentu stałych materiałów
- Dołączanie do pliku predefiniowanych tabel i wykresów (w tym obsługa elementów umieszczanych na stronach pionowych i poziomych)
- Czasowe archiwizowanie pobieranych plików na serwerze
- Automatyczne zarządzanie plikami na serwerze, w tym usuwanie pobranych / porzuconych plików
Zalety dla Administratora
Oszczędność czasu
- Zestawienia, które do tej pory tworzył Administrator lub jego pracownicy na życzenie klienta, inwestora, partnera, w tej chwili będą przygotowywali według własnego uznania użytkownicy strony www, a moduł Jeden PDF zapewni spójną oprawę graficzną udostępnianych materiałów
Narzędzie marketingowe
- Unikalność narzędzia pozwalającego na generowanie zbiorczego PDFa stanowi nie lada okazję na dodatkowy kontakt z klientami i partnerami biznesowymi
- Do plików składanych przez użytkowników Administrator może dowolnie dodawać wybrane przez siebie materiały (np. specjalnie przygotowany List Prezesa Zarządu lub reklamę, informację, komunikat)
- Administrator może obserwować najchętniej pobierane przez użytkowników materiały i dzięki temu pozyskiwać dodatkowe statystyki i informacje zwrotne, które z części serwisu cieszą się największą popularności (nie tylko na podstawie tradycyjnych odsłon, ale również „pobrań” dokumentów)
Zalety dla Użytkownika
- Dostęp do interesujących danych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
- Wygoda w uzyskiwaniu danych i zapisywaniu ich na dysku własnego komputera
- Możliwość pobrania danych ze strony i opracowania / szczegółowego studiowania już bez konieczności połączenia z Internetem w dogodnym dla siebie momencie
- Możliwość tworzenia raportów i zestawień na podstawie danych udostępnianych przez Administratora strony, ale według własnych potrzeb i preferencji
- Dostosowanie wersji językowej dokumentów do oczekiwań użytkownika
Czy wiesz, że? Zastosowania dodatkowe
Jeden PDF może zostać uruchomiony jako kreator katalogów produktowych. Wyznaczone przez Ciebie osoby będą mogły nie tylko samodzielnie tworzyć karty katalogowe, ale również integrować je w spójne katalogi w dowolnej wersji językowej. Przygotowanie materiałów marketingowych na targi, konferencje, prezentacje teraz będzie możliwe dosłownie w przeciągu kilku minut i nie będzie rodziło konieczności angażowania firm zewnętrznych.
Szczególna funkcjonalność Jednego PDFa dedykowana jest w obsłudze Relacji Inwestorskich.