Kim jesteśmy

Kim jesteśmy

Jesteśmy agencją marketingu zintegrowanego łączącą w sobie kompetencje online i offline. Jak wskazuje nasza nazwa emocni - czujemy się mocni we wszystkim co dotyczy naszej e-pracy oraz wkładamy emocje we wszystkie nasze działania.   W pracy wykorzystujemy całą swoją wiedzę o Internecie, wieloletnie doświadczenie i szerokie, biznesowe know-how pomagając naszym Klientom w szybkim osiąganiu przyjętych rezultatów. Działamy kompleksowo dobierając najskuteczniejsze narzędzia i kanały promocji zależnie od strategicznych celów Marki....
agencja interaktywna: emocni.pl Kreacje i strategia
User Experience – doświadczenia i emocje

User Experience – doświadczenia i emocje

W jednym z poprzednich wpisów na blogu wyjaśniliśmy podstawy user experience (w skrócie UX) i jego ogromne znaczenie w każdym projekcie (nie tylko internetowym). Szeroki odzew z Waszej strony i liczne zapytania ze strony Klientów skłoniły nas do pogłębienia tematu i szczegółowego wyjaśnienia, jakie znaczenie UX odgrywa już na etapie realizacji i wdrażania internetowych rozwiązań. Najpierw przypomnijmy, że user experience to po prostu wszystkie aspekty interakcji użytkownika z firmą, jej produktami lub usługami, a w przypadku Internetu zwyczajnie z jej...
agencja interaktywna: Emocni.pl - zespół User Experience User Experience
Aplikacje internetowe

Aplikacje internetowe

Na rynku dostępnych jest wiele gotowych aplikacji i rozwiązań internetowych wspierających wybrane procesy biznesowe. Jednak większość firm szuka oprogramowania, które spełni wszystkie jej potrzeby i wymagania. Oczekuje indywidualnego podejścia i precyzyjnego dostosowania rozwiązań do specyfiki swojej pracy.   Jako agencja interaktywna doskonale rozumiemy potrzeby Klientów i korzystając z wieloletniego doświadczenia naszego zespołu oferujemy dedykowane apilkacje webowe, które wspierają działalność naszych Odbiorców, koordynują pracę wielu...
agencja interaktywna: Emocni.pl - projektowanie usług Oferta
InterCars - obsługa relacji inwestorskich

InterCars - obsługa relacji inwestorskich

Z przyjemnością potwierdzam, że w ramach realizowanej od lutego 2013 roku współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Emocni.pl w zakresie obsługi Relacji Inwestorskich spółki Inter Cars S.A., Agencja Emocni.pl przygotowała i z sukcesem uruchomiła poświęcony Relacjom Inwestorskim serwis internetowy wyposażony w osobną wersję mobilną oraz liczne, innowacyjne i interaktywne narzędzia wspierające. Obecnie, w ramach stałej, realizowanej współpracy z Grupą Inter Cars S.A. Agencja Emocni.pl odpowiada za stałe aktualizowanie serwisu, pełną komunikację RI Grupy...
agencja interaktywna: Emocni.pl - zespół Relacji Inwestorskich Nasze referencje
PLA (Product Listing Ads) czyli kolejna reklamowa propozycja Google

PLA (Product Listing Ads) czyli kolejna reklamowa propozycja Google

Według szacunków ponad 30% ruchu na naszych stronach internetowych generuje Google. Wielki Brat, jak mówi się o największej wyszukiwarce świata, każdego dnia wspiera oglądalność serwisów www, a dzięki temu przyczynia się do nawiązywania biznesowych kontaktów i generowania transakcji online.   Warto więc zauważyć, że kilka tygodni temu Google wprowadził nową formę reklam wyświetlanych w prawym górnym rogu wyników wyszukiwania. Product Listing Ads (w skrócie PLA, a po polsku Reklamy z Listą Produktów) to reklama,...
agencja interaktywna: Emocni.pl E-marketing
Kreator kart katalogowych

Kreator kart katalogowych

Każda firma produkcyjna i dystrybucyjna wcześniej czy później staje przed koniecznością przygotowania katalogu zestawiającego produkty przez nią oferowane. Im więcej produktów firma ma w swoim asortymencie i im bardziej rozwija swoją działalność, tym więcej czasu i pracy zespołu trzeba poświęca na zebranie, uporządkowanie i redakcję materiałów pozwalających taki folder najpierw zaprojektować, a później wypełnić treścią. Powszechnie stosowana metoda przesyłania wszystkich materiałów do agencji reklamowych okazuje się najlepszą drogą pozwalającą na...
agencja interaktywna: Emocni.pl - projektowanie usług Oferta
System Zarządzania Treścią - CMS

System Zarządzania Treścią - CMS

Rozbudowana wersja naszego autorskiego systemu CMS do samodzielnego zarządzania treścią strony internetowej jest już do wykorzystania we wszystkich naszych serwisach i portalach. Dzięki niemu administrator strony może ją m.in. szybko zaktualizować, wysyłać newslettery do swoich klientów, dodawać kolejne zakładki  w menu, zarządzać zamówieniami (w przypadku sklepów internetowych). Nasz system zarządzania treścią serwisów internetowych daje do dyspozycji szeroki zakres funkcjonalności, a jednocześnie jest bardzo prosty w obsłudze. Narzędzie jest na...
agencja interaktywna: Emocni.pl Oferta
Tabele interaktywne i kreator PDF

Tabele interaktywne i kreator PDF

Dane tabelaryczne   Ogólny opis narzędzia Moduł danych tabelarycznych pozwala na prezentację informacji w formie tabel. Został przygotowany głównie z myślą o danych finansowych i zestawieniach typu bilans czy rachunek zysków i strat, jednak z powodzeniem może służyć również do przedstawiania statystyk sprzedaży, wydajności pracowników, godzin aktywności, prostych harmonogramów itd.   Funkcjonalności Prezentacja tabel na stronie www Import danych z tabel przygotowanych w Excelu...
agencja interaktywna: Emocni.pl Relacje inwestorskie
Wykresy interaktywne

Wykresy interaktywne

Moduł wykresów interaktywnych pozwala na prezentację na stronie internetowej informacji w formie wykresów słupkowych, liniowych bądź kołowych. Moduł wykresów to elegancki choć bardzo prosty i intuicyjny sposób na graficzną prezentację zaawansowanych danych liczbowych, np. finansowych lub statystycznych.   Funkcjonalności główne Prezentacja wykresów na stronie internetowej Wyświetlanie danych odpowiednio w formie wykresów słupkowych, liniowych i kołowych Filtrowanie danych wyświetlanych na...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Strony i sklepy internetowe

Strony i sklepy internetowe

W dzisiejszych czasach o pierwszym wrażeniu przeważnie decyduje wygląd, zwłaszcza w przypadku serwisów będących wizerunkową wizytówką dla firm i marek.   Jakie serwisy spotykane są zatem w sieci najczęściej? Wydaje się, że sporo jest wśród nich takich jakich nie powinna posiadać Twoja firma. Współczesne firmy bowiem zważywszy na ogromną, rynkową konkurencję powinny wykazywać się przede wszystkim pomysłowością i oryginalnością, która wyróżni je w tłumie.   Jak stworzyć taką właśnie oryginalną i dobrze dopasowaną do...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Relacje inwestorskie

Relacje inwestorskie

Mając świadomość jak bardzo dobra komunikacja z inwestorami pomaga w optymalnej budowie struktury akcjonariatu i trwale podnosi wartość Spółki w oczach rynku i inwestorów, jako agencja oferujemy kompleksowy program obsługi relacji inwestorskich dedykowany spółkom notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i alternatywnym rynku NewConnect.   W ramach programu "Relacje inwestorskie" pomagamy spółkom w profesjonalnej organizacji i oprawie komunikacji skierowanej do inwestorów giełdowych oraz środowisk...
agencja interaktywna: emocni.pl Relacje inwestorskie
Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Każda marka istniejąca na rynku powinna dać się błyskawicznie odróżnić od innych. Dlatego każdego dnia zajmujemy się budowaniem tożsamości rynkowej ubierając nasze marki w jak najciekawsze znaki tak, aby jak najwięcej znaczyły i jak najlepiej wyglądały. Na tym właśnie polega identyfikacja wizualna . Celem nadrzędnym przy projektowaniu każdego znaku firmowego jest dla nas stworzenie sieci pozytywnych skojarzeń. Tworzymy znaki proste, ale wyposażone w silne emocje, które zamykamy w krzywych, kropkach i literach. Proste w swojej formie brzmieniowej i graficznej,...
agencja interaktywna: Emocni.pl, zespół kreacji & strategii Kreacja & strategia
Reklama internetowa

Reklama internetowa

Przyglądając się zmianom w dziedzinie komunikacji wizualnej na świecie z łatwością można dostrzec, że nowe technologie silnie oddziałują na wszystkie dostępne formy komunikacji, w tym również na formy komunikacji reklamowej. Projekt graficzny musi się zatem mierzyć z coraz to nowymi, większymi wyzwaniami. Żyjemy w świecie, w którym obraz stał się równorzędnym partnerem dla słowa, a grafika od dawna nie jest już tylko ilustracją dla treści, ale treścią samą w sobie. W świecie, w którym komunikat, by trafić do odbiorcy, musi dawać od siebie coś więcej niż...
agencja interaktywna: Emocni.pl Kreacja & strategia
Kreacja i strategia

Kreacja i strategia

Unikamy nudy z podobnym entuzjazmem co złowieszczego słowa „kompromis”. W katalogu pod hasłem Internet widnieje 2.850 firm opisanych jako „projektowanie stron”. Jak się wśród nich wyróżnić, jak zaistnieć, jak przekonać do siebie i swojej pracy innych?   Każda firma powinna mieć swoją filozofię. Cel, który jej przyświeca. Naszą jest przekonanie, że ważniejsze od tego co robimy jest to czego nie robimy. A nie robimy rzeczy, na których znamy się mało lub bardzo mało.          ...
agencja interaktywna: Emocni.pl, zespół kreacji & strategii Kreacja & strategia
Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Wpływ marki na wybór produktów w sieci

Efektywne utrzymywanie lojalności klientów podobnie jak nieustanne zdobywanie nowych, wymaga od przedsiębiorcy wielu działań. Zacząć jednak należy od najważniejszego, na którym opiera się cała reszta - ukształtowaniu tożsamości własnej marki (wizerunek marki). Tylko w ten sposób można nadać pożądany zbiór cech i wartości proponowanym produktom bądź usługom, zapewniając sobie tym samym trafność oferty. Czym więc jest marka? Mówiąc w dużym skrócie, stanowi ona symboliczne odzwierciedlenie pewnego zbioru cech i wartości...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
User Experience

User Experience

Do zaprojektowania dobrego produktu interaktywnego nie wystarczy wiedza o najnowszej technologii. Trzeba oprócz tego rozumieć, jak zachowa się człowiek mający wejść w interakcję z technologią. Przewidzieć co czuje, co myśli, w jaki sposób podejmuje decyzje i co jest motywacją jego działania. Właśnie w oparciu o taką wiedzę nasza agencja projektuje wszystkie nowe usługi i związane z nimi funkcjonalności.   W ramach projektowania, na każdym z etapów tworzenia cyfrowego produktu lub usługi oraz projektowania interakcji człowieka z komputerem,...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Media społecznościowe

Media społecznościowe

Dążąc do zwiększenia efektywności sprzedaży w obecnej rzeczywistości tak nierozerwalnie już powiązanej ze światem Internetu i gwałtownym rozwojem sieci społecznościowych, rynek na którym odbywają się wszystkie procesy biznesowe nie mógł zareagować inaczej niż uznać, że ten szczegółowo opisany i powszechnie dostępny zbiór konsumentów, stanowi  wręcz perfekcyjne miejsce dla przekazów reklamowych.   Można powiedzieć, że media społecznościowe, z angielskiego nazywane także social media, skupiające w jednym miejscu grupy...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
Content Marketing

Content Marketing

Content is The King   Rok 2014 należał będzie do branded contentu, czyli komunikacji marketingowej, w której nie mówi się wprost o produkcie ale koncentruje się na tworzeniu angażujących dla użytkownika treści. Aż 70% konsumentów preferuje dowiadywanie się o produkcie i firmie z artykułów a nie ze standardowej reklamy czy reklamy internetowej.  Oferując w swoich usługach działania content marketingowe nie tylko zbliżamy markę do konsumenta, któremu dostarczamy interesujących treści, ale co ważniejsze sprawiamy, że marka staje się...
agencja interaktywna: Emocni.pl Content Marketing
Key visuals

Key visuals

Kluczowy motyw wizualny czyli podstawa komunikacji marketingowej marki lub projektowanego wydarzenia.   Jako agencja najchętniej stawiamy na projekty wielowymiarowe. Takie, które będą łączyły się z ludźmi i oddziaływały na ich emocje. Z chęcią podejmujemy wyzwanie jakim jest stworzenie tematu w grafice integrującej komunikację marki i wzmacniającej jej percepcję u odbiorców.   Dbamy aby projektowany przez nas graficzny motyw przewodni zawsze obrazował kluczowe wartości marki, pomagał zachować komunikacyjną spójność i ułatwiał...
agencja interaktywna: emocni.pl Oferta
iMET - projekt internetowy

iMET - projekt internetowy

Na zlecenie amerykańskiego uniwersytetu w Harvardzie, w kooperacji z zagranicznymi firmami stworzyliśmy system do walki i zapobieganiu nałogom dla studentów i młodzieży. Program powstał przy wsparciu “Center for Adolescent Substance Abuse Research at Children's Hospital ” w Bostonie. W systemie uwzględniono wszystkie możliwe typy nałogów zarówno te psychiczne, fizyczne oraz pozostałe (cokolwiek co powoduje u człowieka niezdrowe przyzwyczajenia)     REFERENCJE   Agencja interaktywna Emocni.pl sp. z o.o. Warszawa na zlecenie...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
EGB.Finanse - narzędzie interaktywne

EGB.Finanse - narzędzie interaktywne

  REFERENCJE dla spółek z grupy Emocni i Emocni.pl sp. z o.o.   Potwierdzamy, że spółki z grupy Emocni i Emocni.pl sp. z o.o. we współpracy z nami zrealizowały w 2011 roku zaawansowany projekt polegający na stworzeniu elektronicznego systemu windykacji. W efekcie powstał serwis, za pośrednictwem którego przedsiębiorcy mają możliwość samodzielnego planowania działań windykacyjnych w określonym przez siebie czasie i budżecie, a także dokonywania operacji faktoringowych, zwiększając tym samym swoją płynność finansową. Pomimo złożoności i...
agencja interaktywna: emocni.pl - projektowanie usług Nasze referencje
Bydgoskie Fabryki Mebli - strony internetowe

Bydgoskie Fabryki Mebli - strony internetowe

W związku z wieloletnią współpracą z agencją interaktywną Emocni, chcielibyśmy z przyjemnością zarekomendować ją innym firmom jako rzetelnego partnera w tworzeniu wizerunku marki w internecie. Agencja interaktywna Emocni we współpracy z Bydgoskimi Fabrykami Mebli S.A. wykonała w 2009 roku stronę internetową marki Bydgoskie Meble. Od podstaw zaprojektowała architekturę informacji w serwisie biorąc pod uwagę złożoną specyfikę naszych produktów oraz potrzeby różnych grup użytkowników strony (Klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych;...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
EGB.Investments - projekty internetowe, relacje inwestorskie

EGB.Investments - projekty internetowe, relacje inwestorskie

  REFERENCJE dla spółek z grupy Emocni i Emocni.pl Sp. z o.o.   Potwierdzamy, że agencja interaktywna Emocni jest naszym kluczowym partnerem, wspierającym nas w realizacji zaawansowanych projektów internetowych, a także w działaniach marketingowych mających na celu rozwijanie wizerunku marki. W 2010 roku agencja Emocni zaprojektowała i wykonała na zlecenie EGB Investments S.A. oficjalną stronę internetową dostępną pod adresem www.egb.pl. Jako że strona jest adresowana do czterech odrębnych grup odbiorców (dłużników, klientów,...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
Rekomendacja agencji interaktywnej - emarketing

Rekomendacja agencji interaktywnej - emarketing

REKOMENDACJA Potwierdzamy, iż agencja interaktywna Emocni sp z o.o. w  terminie od sierpnia 2009 do września 2009 zrealizowała na zlecenie EGB Investments S.A. zaawansowany projekt dotyczący stworzenia platformy internetowej służącej raportowaniu klientom postępu w pracach związanych z windykacją należności. Pomimo ogromnego wyzwania polegającego m.in. na precyzyjnym powiązaniu narzędzia ze skomplikowanymi systemami bazodanowymi, specjaliści agencji interaktywnej Emocni sp. z o.o. stanęli na wyskości zadania i wywiązali się ze zlecenia w terminie, z uwzględnieniem...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
FujiFilm - serwis internetowy, Warszawa

FujiFilm - serwis internetowy, Warszawa

Jest to serwis internetowy zrealizowany na potrzeby FujiFilm (Warszawa) – w celu przeprowadzenia konkursu – znajduje się pod adresem: podgladaj.com. Zakres obejmował prezentację sześciu aparatów FujiFilm dostępną dla wszystkich Internautów w postaci witryny www. Dodatkowym elementem był panel administracyjny.   List referencyjny Firma FujiFilm Polska miała przyjemność współpracować z firmą nonstop studio przy realizacji strony internetowej konkursu fotograficznego. Strona www stanowiła część dużej kampanii promującej najnowsze aparaty...
agencja interaktywna: emocni.pl Nasze referencje
Aplikacje internetowe - przykładowe wdrożenia

Aplikacje internetowe - przykładowe wdrożenia

PLATFORMA WSPIERAJĄCA I OBSŁUGUJĄCA PROGRAMY LOJALNOŚCIOWY TYPU B2C W skład platformy wchodzi 6 głównych modułów pozwalających na pełną obsługę programu oraz kilka mniejszych narzędzi, które ułatwiają codzienną moderację programu. Główne moduły to: uczestnicy – moduł gromadzi i segmentuje dane uczestników programu, pozwala na ich rejestrację, autoryzację. sposób przechowywania danych osobowych spełnia wszystkie wymogi GIODO. katalog nagród – moduł pozwala na szczegółowe opisywanie i prezentację...
agencja interaktywna: Emocni.pl Oferta
Citigram - multiserwis

Citigram - multiserwis

  REFERENCJE = Informujemy, że efektem tegorocznej współpracy z agencją interaktywną Emocni.pl było uruchomienie zarządzanej z jednego systemu CMS grupy serwisów tematycznych na krajowych i międzynarodowych domenach. Opierając się o wcześniejsze doświadczenie w realizacji wspólnych projektów powierzyliśmy agencji pełne przygotowanie systemu. Tak jak przy każdym wcześniejszym projekcie, tak i teraz otrzymaliśmy cenne wsparcie merytoryczne i techniczne zarówno na etapie planowania projektu, jak  i podczas całego okresu wdrożenia....
agencja interaktywna: emocni.pl - projektowanie usług Nasze referencje
Informujemy, że obsługa tej strony internetowej wymaga cookies. Danych w nich zapisanych agencja używa wyłącznie w celach statystycznych wspierających e-marketing. Dowiedz się więcej. Zamknij